مشاوره ویزای تحصیلی

مشاوره تحصیلی، تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا یکی از راه های شکل گیری آینده بهتر است. که این امر نیازمند دانش و آگاهی از فرآیندهای قانونی، تشریفات اداری و شرایط زندگی در کشور مورد نظر می باشد. اخذ پذیرش تحصیلی باید با توجه به رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی و همچنین شرایط قانونی کشور هدف، انجام پذیرد. برای موفقیت در این مسیر مشاوران و متخصصان کارآزموده مجموعه وکلای بین المللی ژیپاد گرد هم آمده اند تا شما را در موارد زیر به ارائه مشاوره و کمک در اخذ ویزای تحصیلی مبادرت نماید:
1- مشاوره در زمینه اخذ ویزا
2- مشاوره در زمینه نحوه اخذ پذیرش از دانشگاه
3- مشاوره در زمینه شرایط و هزینه های زندگی در کشور هدف
4- مشاوره به منظور انتخاب دانشگاه مناسب با توجه به شرایط فرد
5- مشاوره و کمک در زمینه امکان اخذ مدارک زبان مورد نیاز (از طریق دپارتمان آموزش مجموعه ژیپاد)
مجموعه وکلای بین المللی ژیپاد در این مسیر ضمن ارائه اطلاعات دقیق و به روز از وضعیت قوانین در زمینه اخذ ویزای تحصیلی و وضعیت دانشگاه های مورد نظر، با کمترین هزینه و وقت شما را در اخذ مناسب ترین پذیرش تحصیلی یاری می نمایند.

گروه وکلای بین المللی ژیپاد

یک مرکز نوگرا در خصوص ارائه خدمات تخصصی حقوقی در زمینه های مختلف و با بالاترین کیفیت می باشد.

این مرکز در سالهای گذشته افتخار داشته تا برخی از مشهورترین افراد و مهم ترین نهاد های داخلی و بین المللی را در حل اختلافات یا تحقق رویاهای تجاری خود یاری نماید.

گروه وکلای بین المللی ژیپاد با بهره گیری از حقوقدانان مجرب (ایرانی و بین المللی) که همگی از وکلاء یا اساتید دانشگاه می باشند

همچنین با استفاده از دفاتر بین المللی خود توانسته ظرفیت هایی نو در جهت ارائه خدمات نوین حقوقی ایجاد نماید.

به منظور دریافت مشاوره تخصصی در خصوص ویزای تحصیلی و هماهنگی جلسه مشاوره حضوری از ساعت 12 ظهر الی 8 شب از طریق شماره واتس آپ 09356301841 می توانید ارتباط برقرار نمایید.

keyboard_arrow_up